loading...

تکنولوژی 7

تکنولوژی

بازدید : 304
سه شنبه 29 ارديبهشت 1399 زمان : 15:24

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ احتمالا شما تعداد مناسبی فالوور دارید. اما آیا این شماره با افرادی که پست‌های اینستاگرام شما می‌بینند و در حال تعامل هستند مساوی است؟ خوشبختانه ، یک دسته کامل از آنالیز اینستاگرام به شما اطلاعاتی در ارتباط با مخاطبانتان می‌دهد.

مهدویت :حدیث ازامام زین العابدین(ع)18
بازدید : 391
سه شنبه 29 ارديبهشت 1399 زمان : 15:24

خبرگزاری اینفورمیشن روز گذشته به افشای برخی اطلاعات داخلی گوگل به‌نقل از منابعی آگاه پرداخت تا از آنچه که در پشت پرده اتفاق می‌افتد، آگاه شویم. طبق گزارش جدید رسانه‌ی اینفورمیشن شماری از مدیران بالارتبه‌ی گوگل نظیر ریک استرلو از گوشی پرچم‌دار جدید سری پیکسل ناامید شده‌اند. ظاهرا حتی پیش از عرضه‌ی رسمی پیکسل ۴ به بازار، میزان استقبال مدیران گوگل از این گوشی بسیار کم بوده است.

مهدویت :حدیث ازامام زین العابدین(ع)18
بازدید : 392
سه شنبه 29 ارديبهشت 1399 زمان : 15:24

بررسی و ارزیابی امنیت اپلیکیشن‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند، از لحاظ حفظ ایمنی در سطوح کاربری و سازمانی اهمیت بالایی دارد. در ایران، پلیس سایبری موسوم به پلیس فتا، بخش عمده‌ای از وظایف حفظ امنیت فضای آنلاین را برعهده دارد. به گزارش پیوست، این مجموعه‌ در نظر دارد تا با همکاری سازمان فناوری اطلاعات، چارچوب‌های امنیتی ارزیابی و رتبه‌بندی اپلیکیشن‌ها را از لحاظ امنیت و حفظ حریم خصوصی تدوین کند. البته چارچوب مشترک ارزیابی، برای اپلیکیشن‌ها الزام‌آور نخواهد بود، اما هر اپلیکیشنی که در فرایند مذکور شرکت کند، درنهایت تأییدیه‌ی مرتبط با ارزیابی را دریافت خواهد کرد.

ظاهرا مدیران گوگل به‌هیچ‌وجه از گوشی پیکسل 4 راضی نیستند
بازدید : 407
شنبه 19 ارديبهشت 1399 زمان : 18:23

ابزاری به اسم ربات افزایش فالور اینستاگرام! این ربات در مدت کوتاهی برای شما فالوورهای راستین زیادی می‌آورد و توضیحات آن گسترده است. من می‌خواهم فقط به یک نکته درباره ربات اشاره کنم؛ ربات اینستاگرام باعث می‌شود لغایت فالوورهای شما به چهره هدفمند جذب شوند. یعنی از وسط نمونه استراتژی محتوا در اینستاگرامتمام کاربرانی که در اینستاگرام تکاپو می‌کنند، اغلب آنهایی به صفحه شما می‌آیند که به نوعی با محصولات و خدمات شما در پیوستگی هستند. اگر اخ دارید بیشتر در ارتباط با ربات افزایش فالوور اینستاگرام بدانید، شما را به خواندن نوشتار ربات اینستاگرام چیست و چگونه شغل می‌کند دعوت می‌کنم.

نقد انیمیشن Ne Zha – پسرک شیطان
بازدید : 390
شنبه 19 ارديبهشت 1399 زمان : 18:23

یکی از روش‌های صرفه‌جویی در مصرف بنزین، کاهش وزن خودرو است و همان‌طورکه می‌دانید، پیشرانه یکی از سنگین‌ترین قطعات وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود. باتوجه‌به این نکته، محققان اروپایی ماژول میل‌بادامک پلاستیکی ساخته‌اند که گفته می‌شود علاوه‌بر وزن سبک، از مزایای بیشتری برخوردار است.

مخاطبم را شناختم، حالا چطور او را به صفحه‌ام بکشانم؟
بازدید : 398
شنبه 19 ارديبهشت 1399 زمان : 18:23

گوگل پلی به‌عنوان فروشگاه رسمی‌اپلیکیشن گوگل، مرجع اول دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی برای بسیاری از کاربران است و اپلیکیشن‌هایی که در فهرست پردانلودترین‌های این فروشگاه قرار دارند، به‌احتمال بسیار زیاد محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های جهان هستند. در این مطلب، شما را با ۲۰ برنامه‌ی اندرویدی که بیشترین تعداد دانلود را در گوگل پلی داشته‌اند آشنا می‌کنیم. توجه داشته باشید که در این مقاله از اپلیکیشن‌های گوگل مانند «سرویس‌های گوگل پلی» (۱۰ میلیارد دانلود) «جیمیل» (۵.۷ میلیارد دانلود)، «گوگل مپس» (۵.۹ میلیارد دانلود)، «یوتیوب» (۱۰ میلیارد دانلود) و... به‌دلیل اینکه به‌صورت پیش‌فرض روی تقریبا تمام دستگاه‌های اندرویدی نصب هستند، چشم‌پوشی می‌کنیم.

میل بادامک پلاستیکی‌ دایملر وزن پیشرانه را کاهش می‌دهد
بازدید : 376
پنجشنبه 27 فروردين 1399 زمان : 2:39

هواوی رسما تائید کرد که اسمارت‌فون آنر 30S از تراشه جدید کایرین 820 5G بهره خواهد برد. همچنین غول چینی به بیان جزئیاتی پیرامون فناوری ارتباطی نسل آینده که موجب ارتقاء تجربه کاربری حین استفاده از شبکه‌های 5G می‌شود؛ پرداخته است.

داستان وحشتناک ترسناک اجنه ماورأطبیعه
بازدید : 423
پنجشنبه 27 فروردين 1399 زمان : 2:39

هواوی محصولات جدید خود را در خارج چین بدون سرویس‌ها و نرم‌افزار‌های گوگل به فروش می‌رساند. اما به نظر می‌رسد که این شرکت در نبود گوگل نیز موفقیت‌های زیادی به دست آورده است که فروشگاه نرم‌افزاری AppGallery را می‌توان به عنوان یکی از آن‌ها معرفی کرد. اما هنوز تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های محبوب در فروشگاه هواوی وجود ندارند و صاحبان جدیدترین دستگاه‌های این شرکت در خارج از چین به استفاده از گزینه‌های دیگری مجبور هستند. ما در ادامه مطلب، یکی از راه‌حل‌های جدید هواوی برای دانلود این اپلکیشن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

اسمارت‌فون آنر 30S با تراشه کایرین 820 روانه بازار خواهد شد
بازدید : 402
پنجشنبه 27 فروردين 1399 زمان : 2:39

میز تحریر تاشو پایه کوتاه
اگر شما هم مشابه قدیما اخ دارید که روی زمین بنشینید و کارهایتان را خیلی ساده اتمام دهید از بهترین مدل‌های میز تحریر تاشو این مدل می‌باشد. این فرآورده برای فرهنگ آموزانی که تکالیف مدارس خویش را خو دارند روی زمین انجام دهند و یا کسانی که نمی‌توانند روی میز‌های ناهار خوری غذا رغبت کنند مناسب تر است.

انتشار نسخه آزمایشی AppSearch هواوی برای دانلود اپلیکیشن‌ها، بدون نیاز به گوگل
بازدید : 362
جمعه 22 اسفند 1398 زمان : 12:07

سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO)
سئو کلاه سیاه یکتا از انواع سئو است که با به کارگیری تکنیک‌ها و طریق‌های غیر بنیادی و غیر قانونی مایه شفا رتبه سایت می‌شود. سئو کلاه سیاه برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر، قوانین گوگل و دیگر موتورهای جستجو را پایین پا می‌گذارد. تنها منظور این گونه از سئو، کسب رتبه خوب در موتورهای جستجو است. سئو کلاه سیاه در اختصار مدت برای سایت مفید است و موجب شفا رتبه آن می‌شود ولی در طولانی مدت، تاثیر منفی بر سایت می‌گذارد و مایه جریمه شدن سایت بدست موتورهای جستجو از آنگونه گوگل می‌شود. گوگل پیوستگی با اشاعه و بهبود الگوریتم‌های خود، با سئو کلاه سیاه مبارزه می‌کند و این روش سئو در نتایج موتورهای جستجو ماندگار نیست.

کاش امروز زودددد تموم بشه. خیلی زود

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 44
  • بازدید کننده امروز : 45
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 1655
  • بازدید کلی : 14349
  • کدهای اختصاصی